Re: Kwiatki z bledami (b.ciekawe) bylo: Linux dla biologa?

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Fri 11 Oct 1996 - 18:25:42 MET DST

Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> writes:

> hmmm.... ja mialem kiedys taki problem. mialem zainstalownay linux.
> ale skombinowalem jakies pamieci. wlozylem, i ....... linux
> stwierdzil ze organizacja dysku jest be..... . nie zamontowal i sie
> sam zrebotowal. to ja mu spowrotem stare pamieci, i ..... chodzi.
> znowu tamte, i ...... zdechlo. sprawdzalem na rozne sposoby
> tamte pamieci przeroznymi programami. przez 5 minut, na nocke, na cala
> dobe. i ....... nic nie wykrylo. to ja mu znowu linuxa, i ...... dane
> na partycji sa be. to ja znowu stare pamieci, i jest ok. wysepilem
> zupelne pamieci, i tez bylo ok.

[itd]

Mam wrazenie, ze te programy testujace testowaly zamiast RAM raczej
pamieci cache. Moze wyniki tych testow bylyby odmienne po wylaczeniu
cache.

Mogla tez byc to wina procesora, chociaz w Linux'ie jest on zwykle
zimny (stojac na instrukcji halt), co powinno poprawiac sytuacje.

--
Krzysztof Halasa