Re: Nowy bug w Windows 95 ?!?

Autor: Piotr Sut (transam_at_lodz.pdi.net)
Data: Tue 08 Oct 1996 - 23:00:23 MET DST

pasniews_at_eco-fun.univ-rennes1.fr wrote:

> Tylko ze Win95 nie widzi [eu] tylko wstawia "_" (underline)... To
> jeszcze nic. Ale nie da sie zmienic nazwy zbioru ani go skopiowac.
> (Kasowac nie chce bo to jedyna wersja :-( ) Podobnie nowy DOS.

Moj zrobil jeszcze lepiej. Zaladowalem sobie taka pierdole do ukladania
puzzli na ekranie, i zapisalem sobie jakiegos puzzla na dysku w
jakimstam celu, nazywac sie to mialo sunflower.cos. Przed sunflower
wstawilo mi jednak jakis znaczek (taki prostokacik wypelniajacy
wszystkie niezdefiniowane znaki) i teraz tego pliku nie da sie nawet
SKASOWAC, a co dopiero cos z nim zrobic. PUZZLE zostana mi wiec az do
sformatowania dysku (w najlepszym razie).

Piotr