Re: Nowy bug w Windows 95 ?!?

Autor: Artur Schwartz (artursch_at_warta.com.pl)
Data: Thu 10 Oct 1996 - 09:12:38 MET DST

Piotr Sut wrote:

> ... wstawilo mi jednak jakis znaczek (taki prostokacik wypelniajacy
> wszystkie niezdefiniowane znaki) i teraz tego pliku nie da sie nawet
> SKASOWAC, a co dopiero cos z nim zrobic.

Polecam następującą metodę "odczarowania" plików w W95:

- bierzemy starego DOSa np DRDOS(polecam) lub MSDOS do 6.XX (jak to
  ktoś już mówił tutaj),
- odpalamy PCta z tej dyskietki,
- odpalamy potrzebny program (w większości wypadków wystarczy REName),
- poprawiamy nazwę pliku,
- Reboot pod W95.

Bo gdy chcemy zrobić czary pod MSDOS 7 (np unerase lub inne z NU)
może się pojawić problem:
"System W95 zablokował 32bitowy dostęp do dysku: Ctrl+Alt+Del" lub
podobnie brzmiąca przyjemność (:-(

Opisana powyżej procedura pozwoliła mi już kilkakrotnie
"uratować życie" :-)

--
                      Artur Schwartz (058)614937
                 NNA, Nieudolny Netware Adminstrator