Re: Nowy bug w Windows 95 ?!?

Autor: Piotr Wisniewski (zwierzak_at_zoo.usr.psych.uw.edu.pl)
Data: Wed 09 Oct 1996 - 18:56:44 MET DST

Witam!

Piotr Sut (transam_at_lodz.pdi.net) wrote:
: Moj zrobil jeszcze lepiej. Zaladowalem sobie taka pierdole do ukladania
: puzzli na ekranie, i zapisalem sobie jakiegos puzzla na dysku w
: jakimstam celu, nazywac sie to mialo sunflower.cos. Przed sunflower
: wstawilo mi jednak jakis znaczek (taki prostokacik wypelniajacy
: wszystkie niezdefiniowane znaki) i teraz tego pliku nie da sie nawet
: SKASOWAC, a co dopiero cos z nim zrobic. PUZZLE zostana mi wiec az do
: sformatowania dysku (w najlepszym razie).

Nie wiem jak pod 95, ale pod golym dozem wystarczylo pare sekund zabawy z
disk editorem (NU v. 8.0). Napuszczasz go na interesujacy dysk, z menu
"Obiect" wybierasz "Directory", wskazujesz odpowiedni katalog, i juz!
Idac z gory na dol najezdzasz kursorem na niepozadany znak, delete go,
i pozostaje tylko zapisac zmiany. (Powtarzam: testowane pod dozem v.6.22 max)
Ciekaw jestem czy ta metoda dziala pod '95...

Pozdrowienia

Zw.