Re: Nowy bug w Windows 95 ?!?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Wed 09 Oct 1996 - 13:09:52 MET DST

In article <325AC0E6.304A_at_lodz.pdi.net>,
   Piotr Sut <transam_at_lodz.pdi.net> wrote:
[...]
>Moj zrobil jeszcze lepiej. Zaladowalem sobie taka pierdole do
ukladania
>puzzli na ekranie, i zapisalem sobie jakiegos puzzla na dysku w
>jakimstam celu, nazywac sie to mialo sunflower.cos. Przed sunflower
>wstawilo mi jednak jakis znaczek (taki prostokacik wypelniajacy
>wszystkie niezdefiniowane znaki) i teraz tego pliku nie da sie nawet
>SKASOWAC, a co dopiero cos z nim zrobic. PUZZLE zostana mi wiec az do
>sformatowania dysku (w najlepszym razie).
>
>Piotr
Klania sie Norton Utility - Disk Editor lub cos podobnego. Wysledzic
katalog i zmienic ten znak (o ile jest rzeczywiscie nielegalny w tym
kontekscie). Mozna tez probowac dobrac wersje narodowa legalizujaca go
lub wrecz dokonac odpowiedniej edycji tabeli znakow legalnych w nazwach
plikow, ale to chyba duzo wiecej pracy i dla jednego przypadku nie
warto.

Darek