Re: manual fax

Autor: Piotr Sut (transam_at_lodz.pdi.net)
Data: Tue 08 Oct 1996 - 23:06:19 MET DST

Krzysztof Janicki wrote:

> Hej All!
> Czy ktos z kolegow moglby mi podpowiedziec, jak bezposrednio z Win95 (tzn. z Exchange)
> wyslac manualnie faxa (np. podczas rozmowy telefonicznej).
> Pozdrawiam
> kajan_at_ternet.pl

Nie powiem nic co by na tej liscie bylo oryginalne, ale WYRZUC TO
BADZIESTWO!! I wcale nie jestem zagorzalym przeciwnikiem W95. Nie tylko
nie da sie zrobic tego, o czym mowisz, ale rowniez np. ustawic przerwy
po zerze, bo on dla zamiejscowych zero ustawia automatycznie, a literki
"w" w ogole nie przyjmuje do wiadomosci. Nie mowiac juz o tym, ile czasu
po kazdej nieudanej probie zajmuje obowiazkowe narysowanie faksu od
nowa. Sam jeszcze nie zmienilem, ale to tylko z braku czasu i chwilowego
braku koniecznosci.

Piotr