Re: Kochany M$ (krotkie)

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 24 Aug 1996 - 10:50:03 MET DST

Wojtek Golec ("voytekgolec_at_worldnet.att.net@worldnet"@att.net) wrote:
: Zglasza sie taki co nie narzeka...
: Jakis czas temu zrobilem upgrade do Win 95.Bez problemow.Zainstalowalem
: takze drugi dysk(Caviar 1.6GB),zmienilem modem na 28.8(US
: Robotics),dokupilem pamiec(mam teraz 48MB-robie duzo
: grafiki).Zainstalowalem takze nowe drivery i kilka programow ktore maja
: upgrade dla Win 95(Photoshop,Fractal Painter,Corel,MS Publisher i pare
: innych),nie mialem zadnych problemow.
: Do komputera mam podlaczone :drukarke,scanner,graphisc tablet(jak to
: jest po polsku?),Iomega zip-drive,joystick.Wlaczylem kilka programow,bo
: bylem ciekaw kiedy padnie.Stalo sie to przy siodmym(wiekszosc graficzne)

Moment - co znaczy "padnie" ? Napisal ze nie moze uruchomic siodmego
programu, czy zaczernil ekran, po czym zalac liczyc do 49000KB?

Moze Ciebie, jako profesjonaliste, satysfakcjonuje sytuacja ze zawsze
musisz liczyc, czy przypadkiem nie otwarles szostego programu.
[bo jak masz otwartych 6, to przypadkowe klikniecie mysza moze uruchomic
  siodmy, a wtedy - zegnajcie wprowadzone dane...]

Jarek.

P.S. Kochani Windowsiarze - nie chwalcie sie tutaj, ze Wam system dziala
    bardzo dobrze, bo pada najwyzej pare razy w tygodniu, obsluguje az
    szesc programow, etc. Jesli to prawda - to dziala Wam bardzo zle,
     i cos z tym trzeba zrobic!