Re: Kochany M$ (krotkie)

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sat 24 Aug 1996 - 00:55:47 MET DST

Wojtek Golec <"voytekgolec_at_worldnet.att.net@worldnet"@att.net> wrote:

>Jestem ciekaw na jakich komputerach pracuja Ci ci maja klopoty.Jezeli do
>starej Syrenki wlozymy nowy silnik z Golfa to noe stanie sie toto nawet
>Polonezem.

A na jakim Ty pracujesz ? Czy takim, jak w polu 'Organisation'
Twojego maila ?
Jezeli tak, to mialem klopoty na sprzecie lepszej firmy, bo
IBM-PC 330. Co prawda nie padlo mi tak, zeby 'wycielo' caly dysk,
ale zmusic tego do poprawnej pracy w sieci Novell nie umialem.
Awarie z 'wycieciem' tablicy partycji tuz po instalacji W'95
mialem na dosc podlym skladaku - z zastrzezeniem, ze na tym
podlym skladaku bardzo dobrze instaluja sie i chodza: Dos 6.22,
Windows 3.11, OS/2 Warp Connect, Linux (Slackware 3.0)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl