Re: Kochany M$ (krotkie)

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 15:36:13 MET DST

Jarek Lis <lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
<4vkacj$aip_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

> Moment - pare razy w tygodniu? to tak mniej wiecej raz dziennie.
> I zapewne sa to takie wywalenia po ktorych widac co za karte masz w
> komputerze i ile pamieci?
> A pomniejszych nie liczysz - drukarka przestala drukowac, font zglosil
> blad ochrony pamieci, etc - i trzeba zresetowac.

Powiedzmy raz na 1-2 dni.
Drukarka nigdy mi nie nabruzdzila.
Pamieci mam dosc sporo, bynajmniej nie 8. Teraz to psi pieniadz (w
poniedzialek spadlo o kolejne 20 proc.).

> Jesli to to nazywasz normalnym chodzeniem... Ty masz duzo szczescia,
> ze najwyrazniej pracujesz na malych plikach. I np nie masz kolejki
klientow
> przed soba. Tudziez nie pracujesz na danych ksiegowych, czy innych
> dosc waznych.

Nie, nie zabieram glosu na temat sieci! Tutaj uwierze na slowo. Na pewno
nie ryzykowalbym eksperymentow z klientami przed nosem czy programem
mission critical.
A moje pliki (np. ksiazki) maja i po kilka MB.

> Jak czesto masz 'autosave'? co 10 minut? a jesli moje pliki nagrywaja sie
15
> minut?
> Ile pamietasz ostatnich kopii swojej pracy? Bo ja bym sie bal zajezdzac
> popoprzedni plik, jak mam podejrzany blad w driverze drukarki.

Autosave na 15 min,, trwa zwykle pare sekund. Kopia jedna.

> Obawiam sie, ze swoim listem listem tylko podkreslas zarzuty przeciwko
MS.

No, nie taki byl cel. Ja tylko pisnalem z pozycji czleka, ktoremu tak
strasznie nie pada, jak to w pececie maluja. A przyznasz, ze maluja czasem
dantejskie sceny.

> P.S. Pare padow na tydzien? Popracuj troche nad konfiguracja i sprzetem.
> Windoza (fakt, 3.11) potrafi chodzic 5 dni bez problemow.

I w domu, i w redakcji uzywam zwykle 5-10 aplikacji jednoczesnie, w tym
czesto Internet, wiec to musi czasem pasc. Po prostu to akceptuje. Sila
tego systemu to aplikacje, ktore wynagradzaja mi wielokrotnie strate czasu
spowodowana jakimis klopotami.

> Jaroslaw Lis

> | fax 48-71-203408 or 517398 |

Pawel Wimmer
Redaktor / Editor
Wydawnictwo Lupus / Lupus Publishing House
E-mail: pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl
WWW: http://www.polbox.com.pl/lupus/index.html