Re: Kochany M$ (krotkie)

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 17:19:20 MET DST

Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl) wrote:
: Jarek Lis <lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
: > Moment - pare razy w tygodniu? to tak mniej wiecej raz dziennie.
: Powiedzmy raz na 1-2 dni.

: > Tudziez nie pracujesz na danych ksiegowych, czy innych
: > dosc waznych.
: Nie, nie zabieram glosu na temat sieci! Tutaj uwierze na slowo.

To nawet nie jest kwestia pracy w sieci - najwyrazniej mozesz sobie
pozwolic na utrate ostatnich danych, a integralnosc specjalnie Cie
nie obchodzi. A teraz wyobraz sobie, ze to jest ksiegowa, ktorej
raz na dzien w polowie roboty komputer pada, potem trzeba sprawdzic
czy sie ostatnie dane zapisaly, na wszelki wypadek zreindeksowac,
znow posprawdzac salda, bo sie moglo okazac, ze cos zapisalo
tylko w polowie...
Pogonila by cie z takim programem w tydzien.

: > Obawiam sie, ze swoim listem listem tylko podkreslas zarzuty przeciwko
: MS.
:
: No, nie taki byl cel. Ja tylko pisnalem z pozycji czleka, ktoremu tak
: strasznie nie pada, jak to w pececie maluja. A przyznasz, ze maluja czasem
: dantejskie sceny.

To wlasnie Ty opisujesz dantejskie sceny. Ja tam na MS nadmiernie nie
narzekam, ale tez poza wymuszonym kontaktem z wordem 6.0, gdzie sie
naklalem jak szewc, to wlasciwie nie wiem co to padajace windows.
Owszem - Excel mi czesto odmawia drukowania i musze go odpalic jeszcze
raz, teraz G95 czasem przestaje sobie radzic z modemem i trzeba przeladowac,
zdarzalo sie ze padal co dwie godziny, ale znalazlem przyczyny.
Ale jakby padalo co dzien, to bym sie chyba przerzucil na polOSa czy
linux'a :-).

: > P.S. Pare padow na tydzien? Popracuj troche nad konfiguracja i sprzetem.
: > Windoza (fakt, 3.11) potrafi chodzic 5 dni bez problemow.

: I w domu, i w redakcji uzywam zwykle 5-10 aplikacji jednoczesnie, w tym
: czesto Internet, wiec to musi czasem pasc.

A ja o czym pisze - jak sie otworzy Worda, w nim dwa artukuly,
Corela, z kilkoma obrazkami do tych artykulow, IDL z jakimis
danymi - to szkoda tego zamykac wieczorem. wiec sie wylacza monitor,
i wlacza rano w pelnej gotowosci. I do piatku nie ma prawa
sie nic stac, no - raz na kwartal sie dopuszcza.

Jarek.