Re: Kochany M$ (krotkie)

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 15:41:22 MET DST

Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> wrote in article
<321daac9.2136527_at_news.nask.org.pl>...

> Mimo wszystko - IMHO za te pieniadze nie powinny nawet 2-3 razy na
> kilka miesiecy.
>

> Mysle, ze raczej to drugie, a przynajmniej ci ktorym wszystko chodzi
> normalnie sa w mniejszosci na Pececie. Aczkolwiek o definicji
> normalnosci mozna dyskutowac - sam mowisz, ze 'wysypuje sie pare razy
> w tygodniu i po prostu podnosisz'. Mozna to uwazac za szczescie, tzn.
> ze wiesza sie na tyle 'miekko', ze nie tracisz danych i mozesz go
> bez wysilku podniesc. Ale mimo wszystko - w niektorych innych
> systemach (zeby daleko nie szukac: NT workstation tegoz samego
> [...]

Ja jestem w dosc specyficznej sytuacji. Musze testowac i opisywac mase
oprogramowania, zwlaszcza internetowego, ktore stale instaluje i usuwam.
Nie jest to wiec stabilna konfiguracja, jak widac. Zawsze przeciez moga
pozostac jakies smieci, ktore wylaza w najmniej odpowiednim momencie.
Gdybym sobie posadzil jakis Office i tlukl bez przerwy kilka tych samych
programow, pewnie bym mial pad raz na miesiac.

--
Pawel Wimmer
Redaktor / Editor