Re: Windows 95 - muchy... - Pochwala, bedzie: OS2 - slabizna

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sat 03 Aug 1996 - 10:57:28 MET DST

lewando_at_ibm.net wrote:

>[...] Wiec wymyslono OLESTRE. To olej do smzenia produkowany z
>zuzytego oleju samochodowego, wiec przelatuje przez organizm nie
>trawiony. McDonald i inni juz experymantalnie zaczeli stosowac
>(tylko w wybranych miejscach, w Polsce jeszcze chyba nie ma).
>[...]
>Niestety, OLESTRA powoduje sraczke i inne dolegliwosci, wiec jest ogolnonarodowa
>dyskusja czy stosowac czy nie. Przemysl chemiczny to znacznie wiekszy biznes
>niz Microsoft, wiec ma wieksza sile przebicia. Zatrudniono wiec Uczonych (dano
> [...]

Czy w Ameryce wyswietlano film "This is America" ?
Bo u nas za wczesnej komuny uwazano go za zbyt drastyczny i obrazliwy
dla USA. Zobaczylem go w TVP dopiero w okresie schylkowej komuny, po
kilkunastu latach od nakrecenia.
Pamietam z niego miedzy innymi obrazek przemyslowej fermy drobiu, w
ktorej hoduja kurczaki przeznaczone na Mac-chickeny i inne tego
typu wynalazki. Te kurczaki tez maja bez przerwy sraczke i nie
'wykorzystuja' z tego powodu paszy. W zwiazku z tym okolo 40% karmy
tych zwierzatek stanowia ich wlasne odchody, wtornie przetworzone i
z dodatkiem jakiegos bialka sojowego czy innego badziewia.

Do tej pory to byly tylko kurczaki, ale z tego co piszesz wynika,
ze naukowcy amerykanscy wymyslili w tym wypadku sposob na
'skrocenie lancucha pokarmowego'.

Musze sie dowiedziec, czy ten wynalazek nie dotarl przypadkiem do
Polski, bo z braku czasu zdarza mi sie jadac w MD - cholerstwo
jest najblizej mojego miejsca pracy ze wszystkich miejsc, w ktorych
mozna cos zjesc. Brrr...
Poszukam na miescie, moze uchowal sie jeszcze jakis bar mleczny
'Pod Salmonella' albo podobny - chyba to jednak mimo wszystko
zdrowsze od oleju silnikowego...

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl