Re: Windows 95 - muchy... - Pochwala, bedzie: OS2 - slabizna

Autor: lewando_at_ibm.net
Data: Sat 03 Aug 1996 - 05:05:01 MET DST

>Poleccie mi jakies rozsadne lokale w waszych miastach... (powaznie!)
>Ale to nie koniec niewyczerpanych tematow, pozostaly jeszcze: kobiety!

Zamiast restauracji polecam specyfik zwany OLESTRA. To nowy wynalazek
Przemyslu Amerykanskiego. Poniewaz wiekszosc Amerykanow zre "junk food",
to jest potwornie gruba. Tylu monstrualnie grubych osobnikow nie spotyka
sie nigdzie na swiecie. No i grubasy by chcieli schudnac. Ale tak zeby nie
przestac zrec. Wiec wymyslono OLESTRE. To olej do smzenia produkowany z
zuzytego oleju samochodowego, wiec przelatuje przez organizm nie
trawiony. McDonald i inni juz experymantalnie zaczeli stosowac
(tylko w wybranych miejscach, w Polsce jeszcze chyba nie ma).

Niestety, OLESTRA powoduje sraczke i inne dolegliwosci, wiec jest ogolnonarodowa
dyskusja czy stosowac czy nie. Przemysl chemiczny to znacznie wiekszy biznes
niz Microsoft, wiec ma wieksza sile przebicia. Zatrudniono wiec Uczonych (dano
im, jak tu sie mowi "research grant") zeby sprawe zbadali. No i zbadali: na milion
z czyms osobnikow tylko sto tysiecy dostalo sraczki. Wyrok: OLESTRA jest
dobra i mozna stosowac. Przed McDonaldem z OLESTRA stoja wiec kolejki
grubasow. Smacznego.

Andrzej Lewandowski