Re: Windows 95 - muchy... - Pochwala, bedzie: OS2 - slabizna

Autor: lewando_at_ibm.net
Data: Sun 04 Aug 1996 - 15:03:41 MET DST

In <3203140d.2212379_at_news.nask.org.pl>, warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz Bodaszewski) writes:

>Musze sie dowiedziec, czy ten wynalazek nie dotarl przypadkiem do
>Polski, bo z braku czasu zdarza mi sie jadac w MD - cholerstwo
>jest najblizej mojego miejsca pracy ze wszystkich miejsc, w ktorych
>mozna cos zjesc. Brrr...

Nie ma strachu, na razie OLESTRA jest tylko dla wybranych i na zadanie.
Natomiast mleko jest "procesowane" i zwyczajnego tu nie uswiadczy, chyba
ze w specjalnych sklepach.

Przypomina mi sie dowcip rysunkowy w jednym z opozycyjnych czasopism:
kobieta siedzi u lekarza, i lekarz mowi: "Musi Pani brac hormony. Mozemy je
zapisac w postaci zastrzykow, tabletek, albo wolowiny".

A.L.