Re: Numer seryjny Windows 95

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sat 03 Aug 1996 - 10:57:43 MET DST

marekc_at_gryzmak.lodz.pdi.net (Marek Ciesielski) wrote:

>Z tego co wiem mozna uzywac wielu kombinacji numeru seryjnego. Tak
>wiec jezeli pojdzie Ci z jedna instalacja, to na innych mozesz
>korzystac z tego samego numeru :)

Czy jestes na 100% pewny, ze np. jezeli zrobi sie z tego siec peer
to peer, to nie bedzie wrzeszczalo, ze jest skradzione - tak, jak
np. dwa takie same serwery Novella na tym samym drucie ?
Mam nadzieje, ze to bedzie w moim wypadku akademicki problem i
nigdy tych 95 nie bede musial reinstalowac. IBM Polska odeslal
mnie do dealera u ktorego sprzet byl kupiony obiecujac, ze
sprzedadza mi tam tanio upgrade z W'95 do Warpa Connecta.
Niestety na to, chocby bylo nie wiadomo jak tanie, TEZ
musze zalatwic pieniadze - sam niestety nie decyduje o zadnych
wydatkach. :(

Chyba zrobie jednak kilka zestawow dyskietek z roznych komputrow
i porownam je bajt po bajcie...

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl