Re: PSI Kurier daje pryncypialny odpor

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 03 Aug 1996 - 09:08:44 MET DST

S.D. napisal(-a) :
> Alez skadze tylko dlacego kazdy narzekajacy na tepote amerykanow nie ejst
> wstanie podac alternatywy dla amerykanskiego MAC OS UNIX czy WINDOWS?
> Skoro tak jestesmy glupi to gdzie te wspaniale europejskie systemy
> operacyjne?
> Gdzie europejskie chipy ?
> Czy w Europei jest jedna firma na miare IBM czy MS (poza IBM i MS) ??

Najgorsze slowa cisna mi sie na usta. Uzywam systemu free, dla jasnosci
Linux. Kernel pisany przez fina. Reszta jak popadnie (a to DE a to FR czasem
jakies SU, faktycznie duzo jest EDU).

Pomijam tutaj fakt ze juz nie za bardzo wiem co chcesz udowodnic? Ze
wspomniana wczesniej Hameryka jest najlepsza?!?! To juz wszyscy wiemy, w
samo poludnie zawsze zwracamy sie w tamta strone i wznosimy modly do
Najwyzszych.

ps. Jakim cudem znow dostaje Twoje listy !?!?! Znow musz poprawic moje
filtry ...

--
-w