Re: PSI Kurier daje pryncypialny odpor

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 03 Aug 1996 - 06:34:37 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych <rjasicki_at_telbank.pl>
wrote in article <19960802020808328.AAB127_at_dialup5.telbank.pl>...
> At 02:42 02.08.96 +0200, you wrote:
> Nawet kiedys stworzyly - systemy operacyjne na PC pozwalajace podlaczyc
do
> AT kilka terminali. Byly takie dwa: spolszczenie czegos (pozdrawia moja
> skleroza ;>) w wykonaniu CSK-Gdynia, dzis okreslilibysmy to jako
piractwo.
> Oraz 100% polska mysl informatyczna o nazwie jakby CMOS-DX. Ten ostatni
byl
> rewelacja swiatowa, ale koniec lat 80-tych jeszcze jakby nie sprzyjal ...
Przepraszam nie chodzilo mi szcegolnie o Polske tylko o Europe. A w ogle
mnie ponioslo gdy ktos obrazil Amerykanow wymawiajac im tepote. Jest to
szcegolnie smieszne gdy MY Polacy jako nacja nie jestesmy uwazami w za
szczegolnie bystrych przez Niemcow Francuzow czy Amerykanow.... A cala te
wspaniala Europa korzysta ze zdobyczy techniki Amerykanskiej na codzien...