Re: Mime/ISO/Netykieta/RFC/pudlo! [bylo: Re: Ciezki start G95 & PS]

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 16:37:09 MET DST

On 31 Jul 1996 21:14:23 GMT, civic_at_silter.silesia.ternet.pl (Slawomir
Bialek) wrote:

>rece opadaja...
>ja juz rozumiem tych co czytaja przez bramke i dlatego wstrzymuje
>sie z pisaniem z polskimi literkami... bo cholera tnie naglowki
>a admini nie reaguja na moje listy, albo do zlych osob wysylam...
>ALE Ty czytasz przez newsy i problemu nie ma-
>uzyj poprawnie dzialajacego i poprawnie skonfigurowanego
>oprogramowania to to co nazywasz 'MIME' (tak przy okazji mylisz troche
>terminologie) bedzie sie u Ciebie pokazywalo dobrze
>
>i nie odpisuj mi, ze Twojego ulubionego NewsReadera nie da sie
>tak ustawic... Twoj problem - zmien na poprawnie dzialajacy...
> [...]

Mam taki glupi zwyczaj, ze przyzwyczajam sie do programow, ktorych
uzywam. Aktualnie uzywam Agent'a i tak sie do niego przyzwyczilem, ze
zmiana na inny musi byc naprawde dobrze umotywowana.

P.S. Slyszalem o nowej czytajce do newsow (swietnie do brzmi) pod
Win95 - Virtual Access. Wersja dla workgroups obsluguje kilka serwerow
newsowych naraz i podobno jest bardzo dobra. Wiem skad mozna to
zciagnac (www.ashmount.com) ale plik zajmuje ponad 4MB a transfer jest
rzedu 0.1 kb/s wiec gdybym to chcial zciagnac przez modem to bym
zbankrutowal. Szukalem Archie'm (plik vawork32.exe) ale niczego nie
znalazl. Czy ktos z sznownych uczestnikow tej listy wie gdzie ten plik
mozna jeszcze znalezc (blisko Polski).?

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

*I don't suffer from insanity.I enjoy every minute of it*