Re: Mime/ISO/Netykieta/RFC/pudlo! [bylo: Re: Ciezki start G95 & PS]

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 19:11:53 MET DST

Mariusz Studzinski <Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl> wrote:
MS> Mam taki glupi zwyczaj, ze przyzwyczajam sie do programow, ktorych
MS> uzywam. Aktualnie uzywam Agent'a i tak sie do niego przyzwyczilem, ze
MS> zmiana na inny musi byc naprawde dobrze umotywowana.
Twoj problem - to nie narzekaj na moje listy, jak beda w pl
a beda jak tylko powstanie dobrze dzialajaca bramka (bo na naprawienie
obecnej sa male szanse) pecet<->pl.comp.pecet (a ktos juz mi obiecal ;) ;) ;)

ja tez sie przyzwyczailem do elma, i z powodu polskich literek
przeszedlem na pine, bo ten sobie radzil lepiej
(choc elm tak calkowicie nie olewal sprawy jak win)
dla mnie obowiazujacy standard to wystarczajacy powod...

slawek