Re: Mime/ISO/Netykieta/RFC/pudlo! [bylo: Re: Ciezki start G95 & PS]

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 23:14:23 MET DST

Mariusz Studzinski <Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl> wrote:
MS> Widze,ze lubisz postepowac wedlug zasady 'co nie jest zabronione jest
MS> dozwolone'. Dla mnie sytuacja jest prosta - czytam te newsy, ktore
MS> _MOGE ODCZYTAC_. ISO-2 jeszcze moge odczytac (polowa ogonkow jest
MS> widoczna) ale MIME wyglada u mnie jak jakis pieprzony szyfr. Dlatego
MS> tez listy napisane w ISO-2 czytam ale te zakodowane w MIME po prostu
MS> pomijam bo jestem za bardzo nerwowy. Jezeli wiec ktos zapyta mnie o
MS> cos w liscie z MIME nie dostanie odpowiedzi bo jego tekst bedzie
MS> skipniety. Proste.
rece opadaja...
ja juz rozumiem tych co czytaja przez bramke i dlatego wstrzymuje
sie z pisaniem z polskimi literkami... bo cholera tnie naglowki
a admini nie reaguja na moje listy, albo do zlych osob wysylam...
ALE Ty czytasz przez newsy i problemu nie ma-
uzyj poprawnie dzialajacego i poprawnie skonfigurowanego
oprogramowania to to co nazywasz 'MIME' (tak przy okazji mylisz troche
terminologie) bedzie sie u Ciebie pokazywalo dobrze

i nie odpisuj mi, ze Twojego ulubionego NewsReadera nie da sie
tak ustawic... Twoj problem - zmien na poprawnie dzialajacy...
to tak jakbys chcial jezdzic po Polsce samochodem o szerokosci 5 metrow -
fajnie, ze Ci sie to podoba.... przepisy... ;)
(sorry za takie analogie, ale wlasnie zdawalem na Prawo Jazdy :)

moj bardzo ulubiony program pod Linuxa swego czasu wysylal do FidoNetu
rzeczy, ktore sie kilku osobom nie podobaly...
i mimo tego, ze nikt mi nie udowodnil, ze jest to sprzeczne
z normami Fido (mowili jedynie, ze wg nich niepotrzebne i przeszkadza)
to zmienilem oprogramowanie!!!

dla mnie jedynym usprawiedliwieniem jest bramka...
(ja przez nia osiwieje)

slawek