Re: PSI Kurier daje pryncypialny odpor

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 16:39:48 MET DST

S.D. <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

: Spor idiotyczny ale jak ktos pisze o mieszkancach USA glupcy siedzac p[rzy
: kloeno IBM (USA) z systemie operacyjnym wyprodukowanym w (USA) to znaczy ze
: piszac tek jest tylko zakompleksionym czlowieczkiem. Zeby bylo smieszniej

Tak sie przestraszylem, ze moze to wlasnie ja jestem tym zakompleksionym
czlowieczkiem (i nie zdaje sobie z tego sprawy - typowy syndorm lamerstwa),
ze z drzeniem serca zajrzalem do wnetrza mojej maszyny. Ufff... Co za ulga.
To nie ja! :) Z Tajwanu... plyta, z Malezji... procesor, z Singapuru...
dysk, z USA... ni ma :( ;)))

--
	Leszek.