Re: Winda w pajeczynie

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 15:22:19 MET DST

Po moim komentarzu na temat garsci podanych przez Niego
danych statystycznych

Dn. 1-08-1996 o godz. 11:12:21 +0200, Pan Pawel Wimmer pisze:

>A Pan znowu swoje - najwazniejsze to przyczepic sie do czegos.
>Grunt to jednak skojarzenia.
>W koncu jest to informacja wiazaca sie scisle z cala dyskusja. Jesli uwaza
>Pan, ze to nie jest ciekawa informacja w tym kontekscie, to co jest
>ciekawe? Czyzby moje wnioski byly falszywe? Czyzby nie rzucaly swiatla na
>dyskusje?

a jakiez to swiatlo na dyskusje rzucaja powszechnie znane fakty?
czyzby rozmowa toczyla sie wsrod uposledzonych?

i co ma to wspolnego z dyskusja wogole?
nikt nie polemizowal z faktem ze w95 to najpopularniejszy system.
Ewidentnie woli Pan nie pamietac od czego zaczela sie dyskusja,
zamiast po mesku przyznac: noc coz Panowie - palnalem buraka,
kazdemu sie zdarza. I dyskusja bylaby sie skonczyla juz dawno.

A tak, to sie Pan stacza na poziom S.D. ktory na kazdy argument
merytoryczny odpowiada: windows jest najlepszy bo rynek go wybral.

I wcale sie nie "czepialem". Do tej pory bronil sie Pan znacznie
umiejetniej, wiec taka nagla obnizka lotow spowodowala moje
szczere zaniepokojenie o Panskie zdrowie.

Grego

P.S. I jezeli juz Pan (jako jeden z nielicznych, co sie chwali)
  dba o niecytowanie calych postingow, to niechzesz Pan pozostawi
  tyle, aby pozostal watek. Przy sposobie w jaki zacytowal Pan moj
  mail, rzeczywiscie ktos kto go nie czytal lub nie pamieta
  moglby pomyslec ze sie czepiam.