Re: Winda w pajeczynie

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Mon 12 Aug 1996 - 15:23:45 MET DST

Skoro musze zastapic skojarzenia dokladnym wyjasnieniem, to wyjasniam.

Znaczenie tych faktow jest takie, ze skoro rynek uzywa Windows, pisanie o
Windows i oprogramowaniu dla niego jest jak najbardziej zasadne.Buraka
bynajmniej nie palnalem - jeszcze raz twierdze, ze w ramach przyjetych
zalozen moj tekst w PCkurierze byl jak najbardziej zasadny. Chyba te 200
postingow wyjasnilo wystarczajaco stanowisko wszystkich stron, wiec
dlaczego kwituje Pan dyskusje stwierdzeniem, ze przegralem te wymiane zdan.
Konflikt rozegral sie wokol ewidentnego nieporozumienia.

Niepotrzebnie stosuje stale Pan argumenty "ad personam", ktore niczego nie
wnosza do sprawy, a stawiaja Pana w niekorzystnym swietle. Bardziej nerwowe
osoby sklaniaja zas do ciaglego odpowiadania - niekiedy rowniez z uzyciem
chwytow rodem z zapasow wolnych.

Podgryzanie to glowna przyczyna nie konczacych sie ripost, gdyz "honor" nie
pozwala nikomu pozostac bez odpowiedzi (Milcze? Wiec nie mam argumentow!).

Pana reakcja na moj posting dotyczacy ankiety WOW jest, niestety,
przykladem pieniactwa. Podalem interesujace fakty, ktore moga nie byc znane
wielu czytelnikom tej grupy dyskusyjnej. Ich zwiazek z poprzednia dyskusja
jest oczywisty. Fakty dotyczace strony Lupusa sa zapewne znane niewielu
osobom, a sa interesujacym wskaznikiem liczbowym zjawisk i tendencji. Po
coz wiec bylo znowu atakowac?

Wiecej na ten temat nie bede juz dyskutowac. Dalsze komentarze pozostawie
juz bez odpowiedzi, chocby mi Pan zarzucil, ze bije zone, mecze zwierzeta i
co tam jeszcze.

znuzony bezsensowna, w coraz mniejszym stopniu merytoryczna szarpanina
zegnam sie

--
Pawel Wimmer
Redaktor / Editor