Re: Radujcie sie serca - Linux w Enterze

Autor: Łukasz Nowak (ada61_at_sun10.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 00:10:34 MET DST

Krzysztof Foltman wrote:

> W kazdym razie milo by bylo, gdyby Lupus zaczal lansowac standard
> ISO (w Internecie, na swoich stronach WWW). Dlatego, ze ISO jest standardem,
> i dlatego, ze Lupus ma sile przebicia :) I dlatego, ze CP1250 nie
> musi wcale byc uzywane, aby panowie z W95 mogli czytac te strony.
>
> Krzysiek

A co ty niby chcesz od G95, oprocz tego, ze sie co 5 minut wiesza, psuje
partycje linuxowe, a nie daj boze sprobuj uzywac PnP.
Ale jedno do czego nie mozna sie przyczepic to CP1250
Jakby bylo kilkadziesiat milionow (legalnych) kopii unixa, to ISO...
byloby naprawde standardem.
Mam takie samo zle zdanie o 95, ale standardy niestety ustala Bill Gates

Rough

mailto:ada61_at_sun10.ci.pwr.wroc.pl