Re: Mime/ISO/Netykieta/RFC/pudlo! [bylo: Re: Ciezki start G95 & PS]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 05:54:07 MET DST

On Thu, 1 Aug 1996 16:42:19 +0200, Mariusz Studzinski wrote:

>P.S. Slyszalem o nowej czytajce do newsow (swietnie do brzmi) pod
>Win95 - Virtual Access. Wersja dla workgroups obsluguje kilka serwerow
>newsowych naraz i podobno jest bardzo dobra. Wiem skad mozna to
>zciagnac (www.ashmount.com) ale plik zajmuje ponad 4MB a transfer jest
>rzedu 0.1 kb/s wiec gdybym to chcial zciagnac przez modem to bym
>zbankrutowal. Szukalem Archie'm (plik vawork32.exe) ale niczego nie
>znalazl. Czy ktos z sznownych uczestnikow tej listy wie gdzie ten plik
>mozna jeszcze znalezc (blisko Polski).?

mozesz poprosic kogos kto siedzi na jakims hoscie
i nie musi wisiec na telefonie - w takiej sytuacji
zapuszcza sie ftp w backgroundzie i niech osbie idzie
nawet 4 godziny. Potem Ci to moze "przemajlowac" czy
"prze-ftp-owac"

jesli nie masz sie do kogo zwrocic blizej - moge Ci to
zrobic ja, choc serce bedzie mnie bolalo ze przykladam
reke do rozpowszechniania produktow dla windoze
:-)
a wlasciwie
:-(
Grego