Re: Wylaczajace sie HDD

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 23:21:13 MET DST

Wojtek Piecek <wojtekp_at_tch.waw.pl> wrote:
> Maciej \"Babcia\" Dobosz <maciek_at_oeiizk.waw.pl> wrote:
> M\D> Ale mam wyksztalcone sprzataczki. Potrafia nawet wlaczyc komputer
> M\D> i maja konta na Novellu.
>
> chcesz sie zamienic sprzataczkami?

WP> Dobije Cie. U mnie jak bedzie chciala dostanie normalna poczte internetowa.
WP> Jak bedzie chciala bo jestem len (milo mi) i nie chce mi sie aliasowac
WP> wszsytskich z zalozenia.
u mnie tez dostanie :) ....... jesli 'bedzie chciala'
problem w tym, ze chyba bym zawalu dostal jak by przyszla i powiedziala,
ze chce konto :) (z wrazenia)

moze w koncu przestalaby server wylaczac w czasie wycierania ;]

slawek
ps. zalozylbym w pierwszej kolejnosci i chyba z jakimis extrasami
(np. duuuuuzo miejsca na dysku), zeby sie wyrozniala :)