Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 15:49:19 MET DST

Pawel Wimmer <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> wrote:
PW> Na mily Bog, przeciez istnieja standardy de facto. Jesli cos jest
PW> powszechnie uzywane, potocznie okresla sie to mianem standardu. Standardem
PW> jest Excel, Word itp., niezaleznie od tego, co mysla o nich fachowcy i
PW> "fachowcy".
ja wole okreslenia: popularne i powszechnie uzywane niz standard...
i chyba nie tylko ja...
powszechnie uzywane jest kradzione oprogramowanie, ale jeszcze zadna
organizaja nie nadala temu jakiegos statusu i numerka
(no numerek dostalo - od kodeksu <jakiegostam> )

PW> To samo. Istnieje standard de facto, czyli 1250, a uzytkownicy powszechnie
PW> sie do niego stosuja. Moze to byc malo eleganckie albo sprzeczne z normami
PW> albo Bog wie co jeszcze, ale jest UZYWANE. Nie mozna sie obrazac na
PW> rzeczywistosc.
jasne, co tam, ze wszyscy zamiast uzywac sprawnych bezpiecznikow,
robia takie fajne obejscia (to sie zdaje sie nazwy podwatowac bezpiecznik?)
i potem sie instalacje pala... nie obrazajmy sie na nich :)
jeden pozar w jedna czy druga strone... dbajmy o statystyki, bo sie
okaze, ze straz pozarna nie potrzebna ;)
roznica tylko taka, ze CP1250 nie spala komputera i dlatego niektorzy
nie zdaja sobie z tego sprawy, ze to jest zle!

PW> Czy chcesz, zebym kazdy artykul zaczynal od wyliczenia:

PW> "Nie znam Warpa,
PW> Nie znam Linuxa,
PW> Nie znam chinskiego,
PW> Mam nadwage,
PW> Nie czytalem ostatnich powiesci Marqueza
PW> ...."

nie, ale zamiast pisac:
"Podstawowym srodowiskiem pracy internauty powinien byc system operacyjny
Windows. Wielu uzytkownikow poprzestaje wprawdzie na srodowisku znakowym,
ktore jest wystarczajaco efektywne, ale w niezadowalajcym stopniu
wykorzystuje zasoby Internetu."

moglbys (a nawet powinienes, a nawet IMO musisz) pisac:
"... Windows daje mozliwosc skorzystania z Internetu...",
a nawet lepiej: "Windows jest jednym z wielu
srodowisk, ktore daja mozliwosc skorzystania z Internetu"...
moze byc nawet, ze 'wygodnie', choc o tym tez mozna dyskutowac :)

a to o tym srodkowisku znakowym to juz naprawde niezla bzdura...
ja tam nie narzekam ;)

ja na Twoim miejscu po prostu przyznalbym sie do bledu, przeprosil,
zamiescil sprostowanie w nastepnym numerze, a Ty stoich uparcie
przy swoim....

slawek