Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 02:15:55 MET DST

At 14:58 29.07.96 +0200, you wrote:

>Zwykla biurwa nie uzywa kilu programow na raz. Moze i je zaladuje ale
>pracuje na jednym, zwykle jest to tylko wordprocessor, czasami e-mail.

Juz mi sie zdarzalo slyszec od panienek cos w stylu 'drukuje mi sie z Worda
i musze czekac'. Chcialaby sobie rownoczesnie puscic rekalkulacje arkusza w
Excelu, a w oknie DOS'owym globalne ksiegowanie calego miesiaca. To
przypadek autentyczny, polaczony z ujadaniem na 'pseudowielozadaniowosc'
Win. 3.1.

>Zawiesic swoj desktop - oczywiscie to sie zdarza. Rozwalic system -
>prawdopodobne ale na szczescie nie czeste.

Zle sie wyrazilem, sorry. Samo zawieszenie koncowki sieci wykonujacej
wspolne z innymi przetwarzanie jakies wieloplikowej bazy danych bez
zabezpieczenia TTS wystarczy jednak by cala baze danych trafil szl[pii].

>Chyba ze wyleje kawe na
>klawiature - wtedy oczywiscie lepiej zeby miala Unix. Unix lubi kawe a W95 nie.

Niecalkiem. Unix'y i WARP lubia mokke z espresu, a G'95 tylko bezkofeinowa
instant. Ja wole ekspesowke i dlatego G'95 jest mi nieprzyjazne. ;>>

>Tu sie zgadzam. Windows sa dla domu. Biurowe zastosowanie moze miec ale
>wtedy network musi byc dobrze zabezpieczony.
>
>Andrzej Kajetanowicz

Byle tylko ludziska pamietali, co mowi Billy:
1. G'95 jest dla SOHO
2. Dla big companies jest NieTe
I co _ja_ dodaje:
3. (1 & 2) => G'95 = crippleware