Re: "PSI Kurier..." - o co Wam chodzi?!

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 15:33:04 MET DST

> Maciej Wojcik <mwojcik1_at_neutron.elka.pw.edu.pl> wrote:
> : Czy Pawel Wimmer podpisal sie: 'Lupus', czy moze 'Microsoft', a czy
> : przypadkiem PC Kurier?
> : Ja mysle, ze podpisal tekst swoim nazwiskiem, co niedwuznacznie
> : oznacza, ze to on napisal. Fakt, ze PC Kurier publikuje jego teksty
> : oznacza, ze akceptuje JEGO poglady (placac mu przy okazji za ich
> : wyrazanie).
no wlasnie - a poglady te byly przeznaczone do czytania dla mas,
to sie niektorzy czepiaja ... i slusznie
co za roznica czy bedzie sie atakowac piszac: 'P.W. pisze glupoty'
czy 'lupus drukuje glupoty'
faktem jest ze bzdury byly i ludzie chcieli sprostowac...
i nawet akcja (chyba) sie udala, bo jakis odzew podobno ma
to w PC-Kurierze byc, wiec jesli ktos to przeczytal i uwierzyl
to sie dowie o alternatywach...

Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote:
LS> Oznacza wiecej. Poniewaz nie bylo nigdzie zastrzezenia "ponizszy tekst
LS> wyraza wlasne/prywatne poglady autora", latwo dojsc do przekonania, ze
LS> tekst jest manifestacja pogladow Redakcji/pisma. A poglady (a przynajmniej
LS> sposob ich przedstawienia) sa IMHO albo zle przedstawione, albo demagogiczne,
LS> albo mijajace sie delikatnie z prawda.
dla mnie bez znaczenia czy to byly poglady redakcji/czy Wimmera...
trzeba je bylo skorygowac, ewentualnie mozna sie czepiac
do kogo byly skierowane pretensje - do Wimmera czy do Lupusa,
ale IMO to ma mniejsze znaczenie w tym wypadku...
wazne, ze i Lupus i Wimmer zgodzili sie na wyprostowanie tego
zobaczymy...

> Maciej Wojcik <mwojcik1_at_neutron.elka.pw.edu.pl> wrote:
> : Ja sie dziwie, ze osoby "siedzacy w temacie" potrafia sie tak
> : PRZYPIERDALAC do szczegolow - chyba tylko dlatego, ze sami chcieliby
> : blyszczec wiedza na lamach prasy. I do tego Pawel Wimmer dal Wam
a ja sie dziwie, ze tylu ludzi tak lubi sie PRZYPIERDALAC do fachowcow,
ktorzy nie raz sie okazuja pomoc (fachowcy, Ci drudzy raczej rzadko) kazdemu
kto poprosi na liscie...
chyba tylko po to zeby cos napisac na liste

slawek