Re: plyty dual pentiium, gdzie kupic ?

Autor: Wojciech Galazka (wgalazka_at_zoolook.chem.uw.edu.pl)
Data: Mon 29 Jul 1996 - 13:48:58 MET DST

In article <31fc9cec.6950624_at_news.cyf-kr.edu.pl> kaminski_at_ii.uj.edu.pl (Tomek Kaminski) writes:
>From: kaminski_at_ii.uj.edu.pl (Tomek Kaminski)
>Subject: Re: plyty dual pentiium, gdzie kupic ?
>Date: Mon, 29 Jul 1996 11:26:21 GMT

>Czy nie zaslepia Cie niechec do M$ ?
>NT od dawna dobrze obsluguje wieloprocesorowosc, to juz nie sa
>eksperymenty. Znam powazna instytucje finasowa, w ktorej z powodzeniem
>NT pracuje na 4-procesorowym Compaqu.

Moze i tak, ale ja wole kupic za ta sama ilsc pieniedzy LEPSZA plyte
i SZYBSZE procesory i postawic na tym Linux, ktory caly czas ROZWIJA SMP i
micrkernel niz kupic GORSZA plyte WOLNIEJSZE procesory i wydac jeszcze
kupe szmalu na Windows NT, ktore SLABO wspiera SMP, i nie pozwala
na WLASNE ingerencje i ulepszenia w kodzie systemu, pomijajac juz
fakt POMOCY TECHNICZNEJ, ktora to w linuxie poprzez listy dyskusyjne
mam za darmo a w N$ musialbyn placic i dalej odkrywac "Undocumented
Windows API calls", "Win++ bug of the month", "What you have never thought
of NT". "NT kernel internals, the brain damaged heart of operating system"
ze nie wspomne o Service Pack #(ktory to juz numer leci ?)

Zeby ciebie nie dobic pomine milczeniem wymagania sprzetowe dla NT.

Krotko mowiac, do zastosowan domowych NT is be.