Re: plyty dual pentiium, gdzie kupic ?

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Mon 29 Jul 1996 - 21:06:57 MET DST

Tomek Kaminski napisal(-a) :

> Czy nie zaslepia Cie niechec do M$ ?
> NT od dawna dobrze obsluguje wieloprocesorowosc, to juz nie sa
> eksperymenty. Znam powazna instytucje finasowa, w ktorej z powodzeniem
> NT pracuje na 4-procesorowym Compaqu.

Biedne instytucje. Choc z drugiej strony to wszystko jest na ich
odpowiedzialnosc ...

> Wydajnosc oczywiscie nie rosnie liniowo wraz z liczba procesorow -
> wykresy mozna znalezc w materialach M$ - w Technecie i books'ach do
> SQL Servera.

Kiedys widzialem takie wykresy: SMC lepsze od 3COM (w/g SMC) i 3COM lepszy
od SMC (w/g 3COM). Decyduj sam.

> Wieloprocesorowosc dziala w NT takze na Alphie, Mips, Power PC,
> zapowiadany jest tez HP. Ostatnio pojawily sie clusters (klastry,
> grona)..

Jak to dzisiaj powiedzial moj znajomy - Digital kiedys myslal ze sam
zawojuje swoimi komputerkami ze swoim systemem swiat. A biedny teraz musi
pisac kawalki kodu dla m$.

Dla pocieszenia dodam Tobie ze to nic nowego - w kilka osob przymierzami sie
aby postawic cos takiego na Linuxie i jesli wyjdzie to bedzie bardziej
praktyczny niz NieTe.

> "Pociesze" Cie - NT nie jest typowym Windows - to mlodszy brat systemu
> VMS (Digital) zaprojektowany przez Davida Cutlera, tworce VMS.
> Mozesz wiec dalej nie lubic Windows.

Nic nowego. Jesli bys napisam ze jest stabilny to bym sie zdziwil. A co
powiesz na takie typowe krzaczki - system dalej nie robi porzadku po
programach, efekt - NW workstation MUSI byc resetowane co dwa tygodnie
(srednio) bo inaczej strasznie zwalnia. Inny kwiatek - zdalny reset maszyny,
jesli zrobisz to na NT to bede Cie podziwial.

> Skad ten wniosek ?
> Z poprzednich Twoich wywodow, wynika tylko, ze (niestety ;-)) Ty nie
> umiesz powiedziec, jak to jest z NT.

Zmartwie Cie - wiem dobrze. Mam z "tym" do czynienia nieprzerwanie od 3 lat
(bo tym sie zajalem jak tutaj przyszedlem). I widzac "pewne niedorobki"
odszedlem od niego i to z wlasnego wyboru.

--
-w