Re: Serwer WWW (Windows NT czy UNIX)

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 29 Jul 1996 - 14:03:17 MET DST

Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl) wrote:
: Jarek Lis wrote:
: > : A NT (oprocz WWW, FTP i poczty) mam jeszcze serwer Newsow, IRC, SQL
: > : Serwer, DNS, RAS i kurcze nie pamietam co jeszcze (jakies okolo 40
: > : serwisow)! (i chodzi)
: > Oprocz RAS, to wymieniles dosc znane unix'owe servisy. Dodaj tylko prawde,
:
: Bardzo nie lubie jak ktos zuca na mnie oszczerstwa! :(((
Oszczerstwa jak oszczerstwa.
:
: > ze poczty [internetowej] nie masz, chyba ze sobie dokupisz.
: > Zapewne nie masz tez DNS, tylko WINS. '(i chodzi)' trzeba potraktowac
: > ironicznie, bo najpierw trzeba sie chyba wiecej naszukac patchy do
: > zainstalowania, niz przy uniksie. Z ostatnich doswiadczen -
: > jak sie wlaczy server DHCP, to przestaje dzialac 'bootp relay agent'.

: Zabnim zaczniesz pisac bzdury to sie troche zastanow i sprawdz (sorry,
: ale jak widze nie posiadasz podstawowych wiadomosci na temat NT). DHCP u
: mnie dziala i to niezle. Mozesz mi wierzyc, ze mam i poczte, i DNS itd i
: to za darmo. Sprawdz na mojej stronie WWW (http://www.qdnet.pl/~mgb/).

Sprawdzilem. Masz i poczte, i DNS, choc wlasnie tak jak pisalem - obcy
produkt. Fakt ze MS do servera, reklamowanego jako 'otwierajacy Ci
internet', nie przewidzial odbiorcy poczty, swiadczy tylko o pojeciu
jakie Bill ma o internecie.
Choc moze to my sie mylimy - moze naprawde internet to www, www i jeszcze
raz www? A klient i server chwilowo [odpukac] sa za darmo.

DHCP u ciebie dziala. U mnie tez. Tylko ze jak zastartuje, to przestaje
dzialac firmowy 'BOOTP relay agent'. DHCP mi nie potrzebne, bootp - tak.

Jarek.