PROTEST!!! PSI KURIER I INNE PIERDULY

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 28 Jul 1996 - 16:15:37 MET DST

> i o tej wlasnie ostroznosci i odpowiedzialnosci
> ma swiadczyc stwierdzenie ze dla "internauty"
> najlepszy jest w95?

Szanowni Panstwo!
Od jakiegos czasu mam watpliwa przyjemnosc obserwowac na liscie
nadzwyczaj ciekawy i pouczajacy temat "PC Kuriera". Rozumiem, ze jest
wsrod nas wielu niezadowolonych obecna dzialalnoscia pisma na ktorym
wzrastali, nie powod to jednak, moim nadzwyczaj skromnym zdaniem, by
wyprowadzac innych z rownowagi produkujac 150 majli dziennie zupelnie
nie na temat. Istnieje przeciez lista dziennikarz na ktorej mozna
takie rzeczy omawiac do woli po pietnascie razy w kolko. Dlatego
bardzo bym prosil, by zakonczyc w tym miejscu wszelkie dyskusje. Nie
kazdy ma 300mb na poczte i 2h dziennie czasu zeby przejrzac czy
przypadkiem wsrod paru ton kalu nie znajdzie sie cos ciekawego...

karpio