Re: PROTEST!!! PSI KURIER I INNE PIERDULY

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 29 Jul 1996 - 13:50:59 MET DST

> Tu bym zaprotestowal. Dyskusja byla calkiem pouczajaca dla Wysokich,
> Opieprzajacych sie Stron, a moze zaowocowac pewnymi zmianami/uzupelnieniami
> w pismach Lupusa, a takze wieksza tolerancja dla maluczkich ze strony
> milosnikow Unixow i Warpa.
> Kalem bym tego nie nazywal (czy od tego jest moralnosc Kalego?)

prosze wybaczyc, ale czy to oznacza, ze kazdy redaktor kazdego
czasopisma powinien w ramach listy pecet podnosic problem co powinno
sie znalezc a co nie w jego pismie? nadal twierdze, ze lista
dziennikarz bylaby tu znacznie lepsza, zwlaszcza ze od jakiegos czasu
nie ja tylko nawolujemy, by na pececie dyskutowac jednak o pecetach a
nie o wszystkim co slina na palce przyniesie... albo prosze zalozyc
sobie liste lupus i tam podobne rzeczy dyskutowac. oczywiscie nie
mowie w tej chwili nic nt. merytorycznej strony zagadnienia -
szczerze mowiac nie sledzilem nawet wszystkich postingow bo wydawaly
mi sie one conajmniej nudne biorac pod uwage to co chcialbym tu
widziec. przypomina to troche nawiasem mowiac wasze wydawnictwo -
kupuje gazete, chce poczytac o sprzecie a tam za przeproszeniem same
pierduly, podobnie jak i tutaj... z przyjemnoscia widzialbym wiec
zmiany, ale naprawde prosilbym, by odlozyc ta dyskusje, lub ja
przeniesc w inne miejsce - wtedy chetnie sam wlacze sie do niej ;)
karpio