Re: PROTEST!!! PSI KURIER I INNE PIERDULY

Autor: Andrzej Kajetanowicz (Kajtek_at_is.dal.ca)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 14:56:42 MET DST

>Nie chodzi mi o Twoj posting, tylko o "podtrzymywanie" przez P.W. :-))

Kto jak kto ale to nie Pawel Wimmer podtrzymywal dyskusje. On kulturalnie
odpowiadal na wiele niekulturalnych zaczepek. W calej tej dyskusji niestety
niewiele bylo rzeczowych argumentow. Oboz anty windowsowski z niewielkimi
wyjatkami atakowal w zaslepieniu, czesto nie na temat byle by to bylo
przeciwko windows. Kazdy wie ze windows sa gorszym system od Unixa jesli
chodzi o niezawodnosc. Tylko ze to mialo byc nie o tym.

Jeszcze raz uwazam ze fair play nagroda nalezy sie Pawlowi za to, ze
potrafil przez caly czas byc kulturalny i zawsze rzeczowo odpowiadal na
argumenty.
To nie ma nic wspolnego z tym czy mial racje czy nie mial racji. Ma prawo do
swojej opinii, z ktora wbrew zacieklym antywindowsowcom wielu sie zgadza.
Jeszcze raz ta opinia nie byla o tym ze Unix jest gorszy od Windows.
Andrzej Kajetanowicz
Halifax, Nova Scotia, Canada
kajtek_at_is.dal.ca