Re: PROTEST!!! PSI KURIER I INNE PIERDULY

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Mon 29 Jul 1996 - 01:01:27 MET DST

Tu bym zaprotestowal. Dyskusja byla calkiem pouczajaca dla Wysokich,
Opieprzajacych sie Stron, a moze zaowocowac pewnymi zmianami/uzupelnieniami
w pismach Lupusa, a takze wieksza tolerancja dla maluczkich ze strony
milosnikow Unixow i Warpa.
Kalem bym tego nie nazywal (czy od tego jest moralnosc Kalego?)

--
Pawel Wimmer