Re: OS/2 i mirroring

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Sat 27 Jul 1996 - 22:11:52 MET DST

budda <budda_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:
> dobra, ile masz dyskow i gdzie podlaczone...
> bledy CMD640x ujawniaja sie tylko pod wielozadaniowymi systemami operacyjnymi
> przy podlaczeniu dyskow do kanalu secondary....

b> Primary Master 850MB Conner/ Slave NEC350MB
b> Secondary Master ST3243A 204MB/Slave ATAPI CDROM Mitsumi
b> No i Win95,ktory od czasu do czasu cos pokaszani na dysku, ale to nie moze
b> byc dowodem, iz mam wadliwy sterownik...
kto wie :)

b> Z tym, ze pod W95 system i swap mam na kanale Primary, wiec ilosc
b> dostepow Primary/Secondary jest znikoma. Pod Linxuem podobnie, wiec glowy
b> nie oddam za CMD, ale jak na razie wszystko chodzi OK.
masz moze kernela 1.2.13 jeszcze?
pusc i sprobuj zrobic cos na dysku podpietym do secondary
jesli masz ten felerny sterownik wisi po kilku sekundach...

od 1.3.ilestam i oczywiscie w 2.0 linux wykrywa, ze ma ten sterownik
i nie dopuszcza do odwalania do dysku na secondary jesli jeszcze obsluguje
primary w tej chwili...
wiec tracimi na wydajnosci :(

a takie cos wypisuje linux jak go wykryje:
ide: buggy CMD640B interface on pci (0x80007800); serialized,
                 secondary port toggled
podkreslam, ze dotyczy to tylko czesci CMD640x, inne CMD sa w porzadku...

OS/2 zdaje sie tez ma sterownik, ktory zapewnia poprawna prace tego kontrolera

pozostaje pytanie czy Win'95 go ma? moze ktos sprawdzi na jakiejs liscie
kompatybilnego sprzetu? (bylo cos takiego chyba...)

slawek