Re: OS/2 i mirroring

Autor: budda (budda_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 27 Jul 1996 - 10:42:34 MET DST

On Sat, 27 Jul 1996, Slawomir Bialek wrote:

> [...]
> b> A co do poprawnosci pracy CMD-640B, to dziala jak nalezy - szczesliwy
> b> traf , felerny model (dobry) , moze za malo uzywam komputera...
> b> Puscilem kiedys tester tego sterownika pod OS/2 - pisalo tam , ze aby byc w
> b> miare pewnym, ze sie posiada dobre urzadzenie, to nalezalo program puscic
> b> na kilka dni(!). Po jednym dniu mi sie znudzilo - zadnych bledow nie wykryto
>
> dobra, ile masz dyskow i gdzie podlaczone...
> bledy CMD640x ujawniaja sie tylko pod wielozadaniowymi systemami operacyjnymi
> przy podlaczeniu dyskow do kanalu secondary....

Primary Master 850MB Conner/ Slave NEC350MB
Secondary Master ST3243A 204MB/Slave ATAPI CDROM Mitsumi
Uzywam Linuxa,kiedys OS/2, ale ze wzgledu na to iz nie mialem
wystarczajaco duzo sily aby bronic tego produktu za IBM - zrezygnowalem,
No i Win95,ktory od czasu do czasu cos pokaszani na dysku, ale to nie moze
byc dowodem, iz mam wadliwy sterownik...

Z tym, ze pod W95 system i swap mam na kanale Primary, wiec ilosc
dostepow Primary/Secondary jest znikoma. Pod Linxuem podobnie, wiec glowy
nie oddam za CMD, ale jak na razie wszystko chodzi OK.

Rafal