Re: TPSA

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Sat 27 Jul 1996 - 22:02:19 MET DST

Mariusz Studzinski <Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl> wrote:

>Do konca sierpnia, o ile moje informacje sa prawdziwe
>--
MS> Polaczenie z Internetem przez TP SA bedzie free caly czas - TP
nie wierze...
MS> przeciez zgarnia duza forse za podwyzszone rachunki za telefon. Chodzi
MS> o to, ze od poczatku 97r TP bedzie sprzedawala konta na swoich
MS> serwerach. Ale jak ktos nie bedzie chcial wykupic konta to mu przeciez
MS> nie odetna dojscia przez 0-202122 bo by na tym stracili.
odetna.. odetna.. :)

prawda jest taka (informacja z tamtego tygodnia), ze szefostwo tego dzialu
od 0202122 samo jeszcze nie wie (przynajmniej tak mowia) do kiedy to bedzie
free... podobno maja nadzieje, ze jeszcze troche da sie to utrzymac free

inna sprawa, ze ostatnio wiele osob podejrzewa nieprawidlowe taryfikowanie
tego numeru... (ja tez, wlasnie sie wybieram po billing :)
cos nie bardzo rachunek sie zgadza z logami...

slawek