Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 12:18:41 MET DST

Pawel Wimmer <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> wrote:

: Czy przegladarki pod Linuxem interpretuja najnowszy HTML 3.2,
: zasadniczo ulepszony w stosunku do poprzedniej wersji.
: Pytam, bo nie wiem.

Nie wiem. Szczerze mowiac nie popieram netszkapizmow tak samo, jak nie
popieram M$ (tak, wiem, ze netsztkapizmy to jedno, a HTML 3.2 to drugie)
i nie fazcynuje sie nowymi mozliwosciami wymuszenia uzycia wlasnie tej
czcionki lub zrobienia tla zmieniajacego kolor - bo te wodotryski nie
bardzo sie maja do informacyjnej strony WWW.

: > Tak, jak pojazdy marki Polski Fiat w naszym kraju. Co z tego ma wynikac,
: > poza stwierdzeniem, ze grono uzytkownikow Windoze jest liczniejsze niz
: > grono uzytkownikow innych srodowisk/systemow?
: Sprzedano ponad 100 mln Win31 i 40 mln Win95. To raczej duzo.

Owszem, duzo. O konkretne liczby mozna by sie spierac - ale kazda z owych
liczb da sie okrezlic mianem "duzo". Ponawiam jednak pytanie: co z tego ma
wynikac?

: Pisze z przekonania, a nie z checi przypodobania sie M$.

Nie twierdze, ze jestes na zoldzie Billa G. Ale wolalbym, zeby Twoje
przekonania byly opatrzone napisem "to moje prywatne przekonanie"
- bo inaczej wielu czytelnikom wyda sie, ze jest to "fakt obiektywny";
tym bardziej, ze za Twoim przekonaniem stoi tytul pisma, w ktorym je
publikujesz.

: Trudno, zebym wychwalal Unixy, skoro ich nie uzywam.

To moze napiszesz jasno "Nie mam zielonego pojecia, jak ma sie
sprawa z un*xami - ale jesli ograniczymy sie do Windoze, to..."
Wtedy nie bedziesz tak drastycznie mijal sie z prawda.

: BTW - PCkurier jest skierowany w przewazajacej mierze do "ludu"

Wiem, ze owemu nieozrientowanemu "ludowi" mozna wmowic praktycznie
cokolwiek (zwlaszcza majac za soba autyorytet nie tylko wlasny, ale
takze starego popularnego tytulu). Ale to nie oznacza, ze nalezy im
cokowliek wmawiac. Slowo "indoktrynacja" jeszcze nie padlo, ale...

--
	Leszek.