Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 12:01:46 MET DST

Pawel Wimmer <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> wrote:

: Nie powiedzialem, ze TYLKO Win95, ale ze NAJLEPIEJ w Win95.

I - zwaz na brak jakichkolwiek warunkow Twoim nader autorytatywnym
stwierdzeniu - powiedziales nieprawde.

: Nie rozpatruje problemu Netscape/Unix - Netscape/W95, lecz
: IE 3 / Netscape - opowiadam sie obecnie za IE3, z przyczyn wylozonych w
: poprzednim tekscie.

Sorry, ale jesli ma to byc dyskusja IE/Win czy NS/Win, to ja dziekuje.
Z dwoch powodow: (1) nie mam na oczach klapek z napisem M$, (2) uzywam
Windoze za rzadko, zeby miec podstawy do wypowiadania sie na ten temat.

--
	Leszek.