Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 13:41:43 MET DST

> : Sprzedano ponad 100 mln Win31 i 40 mln Win95. To raczej duzo.
>
> Owszem, duzo. O konkretne liczby mozna by sie spierac - ale kazda z owych
> liczb da sie okrezlic mianem "duzo". Ponawiam jednak pytanie: co z tego
ma
> wynikac?

Standard, standard. Kupa mosci panowie...

> : Trudno, zebym wychwalal Unixy, skoro ich nie uzywam.
>
> To moze napiszesz jasno "Nie mam zielonego pojecia, jak ma sie
> sprawa z un*xami - ale jesli ograniczymy sie do Windoze, to..."
> Wtedy nie bedziesz tak drastycznie mijal sie z prawda.

To chyba jasno wynika w tym przypadku. Nie uzywam=nie znam=nie mam
zielonego pojecia

Chyba bedziemy musieli dawac standardowy podtytul: oto moja prywatna
opinia,
a nie stanowisko redakcji, Microsoftu i co tam jeszcze. Zreszta nieraz ten
chwyt
stosowalem w swoich artykulach.

--
Pawel Wimmer