Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Andrzej Kajetanowicz (kajtek_at_is.dal.ca)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 02:58:31 MET DST

> Nic chlopie nie rozumiesz.
> Wszyscy bylibysmy szczesliwi gdyby w95 "chodzilo jak burza"
> "nie walila sie co chwila" itd.
>
> To co wszystkich denerwuje to, ze M$ w imie wyzszosci marketingu nad
> uczciwoscia inzynierska wypuszcza klientow w maliny.
> Obiecuje 32 bity a daje ciut powyzej 18 bitow.
> Obiecuje Plug & Play a daje Plug & Pray. itd. itd.
> Wprowadza ruchome ikonki i inne bajery i nie ma czasu na porzadne testy.
> Niestety weszlismy w czasy gdy programy wypuszczone na rynek to sa
> wieczne bety. Pamietasz czasy gdy po wersji 5.0 byla 5.1 5.2 itd ?
> [...]

Ty chlopie natomiast wszystko rozumiesz i wiesz najlepiej.I tu jest wlasnie
problem. Wiele ludzi uzywa Windows 95 i jest im z tym dobrze Dlaczego na
sile chcesz tych przyglupow uszczesliwiac Unixem czy Linuxem. Nie mozecie
dac im spokoj. Niech im pada to Windows 95 jesli tak chca. Unix sie nie wali
jak Windows 95 ale to zupelnie inny system i do czego innego przystosowany.
Jesli ktos chce obliczyc proste dodawanie to kalkulator bedzie lepszym
narzedziem niz spreadsheet typu Excel czy Lotus.

Pozatym Twoja odpowiedz jest nie na temat. Ja nie pisalem o etyce Microsoft
tylko o tym ze Windows 95 w calej swojej niedoskonalosci i nizszosci w
stosunku do Unixa jest najlatwiejszym systemem dla laikow. Ma najwiecej
popularnego oprogramowania. Mozemy tego nie lubic ale dajmy innym spokoj.

Prosze odpowiedz mi na pytanie.
Dlaczego ktos kto nie zna i nie chce sie znac na komputerach a chcialby miec
taki komputer, na ktorym napisze prosty list, zrobi moze domowy budzet, kupi
do niego encyklopedie i zainstaluje kilka gier plus oczywiscie chcialby miec
dostep do Internetu mialby wybrac Unix a nie Windows 95.
Jesli ktos bedzie w stanie podac argumenty ze taki czlowiek powinien miec
Unix wtedy stane po waszej stronie i kazdemu kogo spotkam z Windows 95 bede
wciskal Unix niech glupi sie uprzytomni i bedzie szczesliwy.

Z powazaniem

Andrzej Kajetanowiucz
Andrzej Kajetanowicz
Halifax, Nova Scotia, Canada