Re: monitor a mikrofalowka

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 03:17:07 MET DST

At 09:10 25.07.96 +0200, you wrote:

>Promieniowanie X to jedno, ale czy rozumiesz, dlaczego wszystkie
>one chca siedziec z komputerami tuz przy oknie. U mnie jedna usiadla
>z komputerem tylem do okna i kazala sobie zalozyc filtr szklany OCLI.
>Paranoja albo narcyzm....
>
>Grzegorz Bodaszewski

Sam sobie odpowiedziales: usiadla tak genialnie by wymusic zakup filtra,
ktory ochroni ja przed monitorem, ktory jest dla niej szkodliwy.
Zdarzylo mi sie tez cos dokladnie odwrotnego: panienka (taka z demobilu)
ustawila biurko z monitorem (i reszta) przodem do okna skierowanego na
poludniowy wschod i kazala reklamowac monitor bo swieci za slabo - fakt
historyczny.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl