Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 01:51:22 MET DST

Jan Grylicki <janko_at_silesia.ternet.pl> wrote:
JG> Przepraszam, ale jesli uwazasz ze Windows 95 nie nadaje sie do
JG> graficznego WWW, to nie znasz tego systemu. Unix jest gorszy od W95 z
skad Ty sie urwales? kto tu powiedzial, ze sie nie nadaje?
wtracasz sie do dyskusji nie majac pojecia o co chodzi tak samo
jak na ogonkach :)
JG> tego prostego powodu, ze W95 mam na swoim domowym komputerze, a Unixa
oooooo a ja glupi mam unixa na domowych komputerze, ide zamienic na win95 :)
JG> nie i nie zamierzam. A poniewaz ja za siebie place fimie dotarczajacej
JG> konto Internetowe, a Ty korzystasz z darmochy, to ja mam wieksze prawa
JG> do dyktowania co byc powinno. :-))

to jest po prostu SUPER
wszystkim czytelnikom peceta polecam przeczytanie postingow tego Pana
na pl.comp.ogonki
mozna sie usmiac do lez, nie zaleznie od tego czy sie jest uzytkownikiem
win'95, linuxa czy warpa...
(np. w/w Pan twierdzi, ze na WWW ma byc cp1250 bo on za strony WWW płaci ;)

slawek