Problem z nietypowa instalacja OS/2 warp

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Wed 24 Jul 1996 - 13:17:37 MET DST

To tak chyba sie spytam w grupie moze ktos to przerabial. IBM ma
w suporcie technicznym panienke od wszystkiego. W dodatku
przyjemosc pogawedki kosztuje wiecej niz randka przez telefon (a
numer wyglada jak toll free).

Mam nastepujaca konfiguacje;
dysk C WD 85o MB z ontrack 6.03 jedna partycja z poumiesczanymi
na niej dyskami dblspace (jako plikami)

dysk D Maxtor 250 MB caly wolny dla OS/2

Interesuje mnie posadzanie OS/2 na dysku D (moge go podzielic
jakolowiek) i odpalanie go z menu Config.sys/ autoexec (cos jak
loadlin). Wyglada na to ze moge odpalic OS/2 z dosa (tak mi pisze
w instrukcji). Nie wiem czy da sie cos takiego zrobic???

Bootuje wchodze do custom setup , wywolany zostaje fdisk i co
widze:

"The partition mapping on drive 1 may be corrupted"
OK ma parwo nie lubic ontracka...

potem sie pokazuje okienko i mam wybor:
disk 1 2

i opowiedznio mi pisze (nie na raz
... startable :Primary Type54 813
... none C:Primary FAT 234

(dziwne: C to : a D to C:)

robie na 2
Delete partiotion
przechodzi OK.
Create partition
przechodzi OK
(probowalem Primary i Logical)
Set instalable
no i dostaje
(wiecej opcji jest niedostepnych)

OS2 instalable C:Primary FAT 234

no to robie F3
exit save

no i mam na ekranie
No primary partition exists

wchodze nastepnym razem po reboocie i jest bez zmian.

Wiem ja cos moge robic jak kretyn, albo czegos niedoczytalem (mam
tylko jedna ksiazczyne do tej wersji).
Pawel