Re: Powody(bylo Rzeczy straszne i dziwne.)

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 24 Jul 1996 - 12:42:02 MET DST

Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl (Mariusz Studzinski) wrote:

>Dziwne, ja tez uczestniczylem w dyskusji i odnioslem zupelnie inne
>wrazenia. Zobaczylem tylko kilkanascie naiwnych osob, ktorym wydaje
>sie, ze OS/2 jest systemem alternatywnym, wolnosciowym, oryginalnym,
>dla fachowcow, itd, itp.

Wiekszosc z tych osob _jest_ wlasnie fachowcami i pisalo o tym,
ze OS/2 okazal sie w niektorych zastosowaniach najlepszy dla nich
samych.

> Dziwnym trafem nikt nie wspomnial o reklamach
>OS/2 Warp, ktore lecialy na niemieckich kanalach. Glownymi bohaterami
>tych reklam byli ludzie z ogromnymi torsami i malutkimi glowami,
>ktorzy przestali miec problemy z komputerem jak tylko odkryli Warp-a.
>Warpa reklamuje sie wiec jako system dla polglowkow i debili, podczas
>gdy reklama Win95 (where do you want to go today?) jest skierowana do
>ludzi z inicjatywa i zmyslem poznawczym.

Nie ogladalem reklam w telewizji, bo w tym czasie ogladalem wlasnie
Windows 95 i Windows NT 4.0-beta :-7
Poza tym nie zauwazylem na tej liscie nikogo, kto by twierdzil, ze
reklama IBM jest lepsza, niz MS. Przeciwnie, kilka osob ze mna
wlacznie ubolewalo nad tym, ze polOSa, lepsza technicznie od
konkurencji, przegrywa na rynku wlasnie z powodu IDIOTYCZNEGO
marketingu.

A propos: na zamowionego dwa miesiace temu Connecta PL ciagle
jeszcze czekam, a w tym samym sklepie na polce stoja do wziecia
W95, Office95 itd....

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl