Re: Problem z nietypowa instalacja OS/2 warp

Autor: Marek Ciesielski (marekc_at_lodz.pdi.net)
Data: Thu 25 Jul 1996 - 11:00:41 MET DST

On 25 Jul 1996 08:01:05 GMT, Pawel PYK <pyk_at_ccgate.ari.ch> wrote:

[...]
>Wyglada na to ze majac dyski C i D musze jednak
>zrobic partycje dla boot menagera na C: (a juz naiwnie wyslame ze
>wszystko ladnie osadze sobie na dysku D: i C: zostawie w
>spokoju...Musze zrobic partycje na C: ktory jest pelny w 90% i
>pod ontrackiem, z osadzonymi nan dyskami dblspace. Ma ktos pomysl
>jak to zrobic najbezpieczniej? Nie chce mi sie zgrywac calego
>dysku, nabardziej istotne rzeczy tak... Moze sie da jakos na
>FACie i bez partycji?

Gdyby nie ten dblspace... Nie wiem, ktora masz wersje DOS'a, ale z
tego co pamietam to wer 6.22 miala mozliwosc zmniejszenia pliku
glownego dblspace. Jak juz go sobie juz zmniejszysz, to albo partition
magic albo programem z pakietu linuxa (chyba to sie nazywa FIPS)
mozesz zmniejszyc wielkosc partycji.

ps.
Od czasu do czasu twoje artykuly sa dublowane. Zrob cos z tym. :)

                        Marek Ciesielski

   \ | ___|
  |\/ | |