Re: monitor a mikrofalowka

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Wed 24 Jul 1996 - 12:22:17 MET DST

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>ciekaw jestem jakie dawki, jak one sie maja np. do jednorazowego
>przeswietlenia pluc. Przypuszczam ze rok siedzenia przed monitorem
>mi takiej dawki nie zapewni.
>
>Grego

Fakt ze raczej za monitorem. Co do dawki to zalezy jak te pluca
pluca przeswietlaja na duzo klisze, maly obrazek czy maja kamere.
Duza klisza to calkiem sporo (chyba cos 200 mili remow musze
siegnac do wykladow). Poza tym pluca przeswietla sie twardzszym
promieniowaniem niz z kineskopu (i tego sie troche boje)
Pawel