Re: Powody(bylo Rzeczy straszne i dziwne.)

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 23 Jul 1996 - 13:33:53 MET DST

On 19 Jul 1996 19:22:15 +0200, Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

> jestes chyba nowy na liscie, wiec nie wiesz ze toczyla sie przez
>ponad miesiac dyskusja nt WARP versus w95, w ktorej zostalo
>dowiedzione ponad wszelka watpliwoscc poslugujac sie argumentami
>jak najbardziej MERYTORYCZNYMI, ze w95 jest NAJGORSZYM obecnie
>systemem operacyjnym na rynku PC (jesli mowa o sys. oper. 32bit
>multitasking).
> Jedyne argumenty zwolennikow w95 to: "ze jest slicny" i ze "rynek
>go wybral".
>Grego

Dziwne, ja tez uczestniczylem w dyskusji i odnioslem zupelnie inne
wrazenia. Zobaczylem tylko kilkanascie naiwnych osob, ktorym wydaje
sie, ze OS/2 jest systemem alternatywnym, wolnosciowym, oryginalnym,
dla fachowcow, itd, itp. Dziwnym trafem nikt nie wspomnial o reklamach
OS/2 Warp, ktore lecialy na niemieckich kanalach. Glownymi bohaterami
tych reklam byli ludzie z ogromnymi torsami i malutkimi glowami,
ktorzy przestali miec problemy z komputerem jak tylko odkryli Warp-a.
Warpa reklamuje sie wiec jako system dla polglowkow i debili, podczas
gdy reklama Win95 (where do you want to go today?) jest skierowana do
ludzi z inicjatywa i zmyslem poznawczym.

P.S. IBM jest taka sama firma jak MS i tak samo zalezy im na zrobieniu
forsy. Robienie Warp-a na system dla elity i 'fachowcow' to wielki pic
na wode. IBM gowno obchodzi kto kupi ich system byle tylko sprzedal
sie w wystarczajacych ilosciach. To samo dotyczy Win95. Dlatego tez
wszystkie te klotnie o system, mimo ze ciekawe, nie sa warte funta
klakow.

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

** Spring is my love **